sekret biznesu w internecie

Jeśli jesteś już choć trochę w temacie ‚marketingu internetowego’ czy jak wolisz – ‚biznesu w internecie’, to wiesz doskonale, że istnieje wiele różnych sposobów prowadzenia marketingu.

Istnieje również wiele osób, które uczą wielu różnych rzeczy.

Istnieje również wiele umiejętności, które są bardzo ważne i potrzebne, aby po prostu wyróżnić się z tłumu.

Nie wiem jak to wyglądało u Ciebie ale ja dotarłem któregoś dnia do momentu, w którym …

… nie wiedziałem co mam tak naprawdę robić.

Uczyłem się, brałem udział w webinarach, kupowałem szkolenia i z jednej strony wiedziałem coraz więcej ale z drugiej sprawiało to, że miałem coraz większy mętlik w głowie.

Pomyśl bowiem…

Jednego dnia uczysz się na temat tego jak ważne jest systematyczne blogowanie…

Innego z kolei ktoś inny mówi o tym, że jedynym słusznym sposobem budowania biznesu w internecie to płatna reklama.

Kiedy indziej jeszcze słyszysz o sile video marketingu.

Ktoś inny jeszcze mówi o tym, że marketing w mediach społecznościowych jest najlepszy.

Każda z uczących konkretnej strategii lub umiejętności osób, która jest prawdziwym ekspertem, brzmi bardzo sensownie i wiesz co?

Każda z nich pewnie wie co mówi.

Każda z nich pewnie też ma rację.

Widzisz, odkryłem, że eksperci w konkretnych dziedzinach z całą pewnością wiedzą co mówią i to o czym mówią, działa.

Wszyscy oni jednocześnie mają pewną wspólną cechę, o której opowiadam w poniższym video….

Kiedy więc uczysz się wielu różnych rzeczy, wielu strategii, wielu umiejętności, stajesz się w tych wszystkich sprawach dobry. Problem polega jednak na tym, że…

dobre jest wrogiem wspaniałego.

Ludzie, którzy są ekspertami w konkretnej strategii, są skupieni tylko na niej.

Nie robią wielu rzeczy na raz.

Nie uczą również wielu rzeczy na raz.

Najlepsi marketerzy internetowi skupiają się na jednej strategii…

skupienie na jednej strategii w marketingu internetowym

Tak wynika z moich obserwacji i doświadczeń.

Jeśli ktoś jest mistrzem w generowaniu ruchu, to stale skupia się na tym temacie.

Jeśli ktoś jest ekspertem w dziedzinie copywritingu, to stale pracuje nad tą umiejętnością aby stać się w niej coraz lepszym.

Jeżeli ktoś opiera swoje działania o media społecznościowe, to zajmuje się tylko tym.

Według mnie to właśnie jest jeden z największych ‚sekretów’ jeśli chodzi o biznes w internecie.

Mówię o skupieniu się na jednej strategii i trzymaniu się tylko jej.

Ja w swoim przypadku skupiłem swoją uwagę na copywritingu oraz blogowaniu.

Dlaczego?

Bo tak zdecydowałem.

Czy uważam, że każdy powinien rozwijać się w tych dziedzinach?

Absolutnie nie (jeśli jednak chcesz zgłębić umiejętność copywritingu to kliknij tutaj).

Czy uważam, że bez bloga nie można zbudować dochodowego biznesu w internecie?

Oczywiście, że nie. Jest to po prostu jeden ze sposobów (w kwestii tego jak zarabiać na blogu, przygotowałem darmowy raport, który możesz ściągnąć tutaj).

To w czym Ty chcesz się specjalizować, zależy tylko i wyłącznie od Ciebie.

To Ty decydujesz i Ty wybierasz i od Ciebie zależy czy będziesz chciał stawać się w wybranej strategii coraz lepszy.

Nie, nie chodzi mi o to, żeby być lepszym niż ktoś. Według mnie głównym zadaniem w naszym życiu jest być lepszym niż byliśmy wczoraj.

To wszystko.

Często odnoszę się do tych słów ale tak naprawdę można je zastosować do wielu aspektów naszego życia (do biznesu także):

bruce_lee

 

Skupienie całej uwagi na jednej umiejętności i trenowanie jej każdego dnia to jedyny słuszny sposób do osiągnięcia mistrzostwa a to właśnie poziom mistrzowski jest tym, który jest niezbędny, żeby osiągnąć wyjątkowe rezultaty – także w biznesie internetowym.

Życzę Ci więc, żebyś był mistrzem w tym co robisz a jeśli już jesteś, to życzę Ci, żeby Twoje mistrzostwo ciągle się rozwijało :-)

 


Z życzeniami sukcesu,
Michał Kidziński

komentarz