co zrobic jesli sponsor w marketingu sieciowym nie jest dobry

Sponsor w marketingu sieciowym to bardzo ważna osoba.

Czy jednak wszystko od niej zależy? Przecież może się zdarzyć (i często się zdarza) że sponsor może nie mieć doświadczenia oraz umiejętności, dzięki którym mógłby pomóc ludziom, którzy przyłączyli się do współpracy z nim.

Co w takiej sytuacji zrobić?

Co zrobić jeśli sponsor w marketingu sieciowym nie jest dobry?

Na początek kliknij PLAY i zobacz poniższe video…

Kliknij tutaj jeśli chcesz zrozumieć jak rozwijać biznes w marketingu sieciowym dzięki internetowi

Tym co niewątpliwie jest ważne w przypadku sponsora w marketingu sieciowym to to, żeby potrafił odpowiedzieć na pytanie:

Jak Działać?

Niezależnie od metody i strategii (offline czy online) odpowiedź na to pytanie jest bardzo ważna ale z drugiej strony nikt od razu jej nie zna.

Teoretycznie może się zdarzyć, że Twój sponsor jest 2 tygodnie dłużej od Ciebie w tym samym przedsięwzięciu i wielu rzeczy po prostu nie wie.

Mało tego…

Nikt od razu nie wie jak zabrać się za rozwijanie tego biznesu.

Każdy jednak może się tego dowiedzieć i źródłem tej informacji nie musi być sponsor ale osoba z tzw. „górnej linii sponsorowania”. Jeśli jednak i tam nie da się znaleźć takiej sposoby, to istnieje z całą pewnością wiele źródeł informacji na ten temat jak np.:

– książki
– nagrania audio
– nagrania video
– szkolenia na żywo

Chcę przez to powiedzieć, że…

Niezależnie od tego jak wspaniały lub „słaby” jest sponsor, finalnie za każdy wyniki jesteśmy odpowiedzialni my sami.

Twój biznes zaczyna się od Ciebie, podobnie jak mój ode mnie i żaden sponsor – nawet najwspanialszy – nie może stanowić gwarancji na cokolwiek.

W moim przypadku sponsorem jest osoba, która jest milionerem. Czy to oznacza, że i ja nim będę?

To oznacza, że mam się od kogo uczyć ale finalnie za moje wyniki odpowiadam ja sam.

Mogę przecież zgromadzić mnóstwo wiedzy od swojego sponsora ale dopóki choćby niewielkiej części tych informacji nie wykorzystam w działaniu, nic się nie zmieni.

Dlatego właśnie „skakanie” z biznesu do biznesu i usprawiedliwianie tego słabym sponsorem niczego nie zmieni. W końcu każdy z nas może zostać określony jako słaby (jak tak już zostałem zresztą określony).

W mojej ocenie każdy kto poważnie myśli o rozwoju biznesu w marketingu sieciowym jest odpowiedzialny za to, żeby każdego dnia stawać się lepszym w tym co robi i podejmować działanie.

Nie wiem jakie konkretnie działanie Ty wybierzesz lub wybrałeś ale każdej strategii i metody można się nauczyć i rozwijać się w niej.

Jeżeli więc chcesz rozwijać biznes w marketingu sieciowym dzięki internetowi to ta informacja może okazać się przydatna.

Jeśli to wszystko czego siętutaj dowiedziałeś, jest dla Ciebie przydatne i wartościowe, zostaw swoją opinię w komentarzach i podziel się tym wpisem z innymi, korzystając z poniższych „przycisków”.

 


Michał Kidziński
MLMy.pl

przyciagajacy-marketing